Doorgaan naar inhoud
Nu 10% Kerst korting!
Winkel in Rotterdam
Gratis kentekenstickers bij kinderauto
Nu 10% Kerst korting!
Winkel in Rotterdam
Gratis kentekenstickers bij kinderauto

Garantie & Defecten

Gewone garantie + fabrieksgarantie

Koop je bij ons een product, dan ontvang je naast onze garantie (periode van 12 maanden) vaak ook extra garantie. De extra garantie noemen we ook wel fabrieksgarantie. Garantie biedt de nodige voordelen. Als je er binnen de garantieperiode achter komt dat het product niet deugt, mag je ervan uitgaan dat er al iets mis mee was. Je kunt dan altijd bij ons terecht. In geval van fabrieksgarantie (indien aanwezig) zullen wij voor jou de garantieaanvraag begeleiden.

Trapautodealer garantie van 12 maanden

Volgens de wet heb je altijd recht op een product van goede kwaliteit. Blijkt binnen 12 maanden dat het artikel niet werkt, dan geldt het wettelijk bewijsvermoeden. Er wordt dan aangenomen dat het artikel al bij aankoop niet goed was en het defect niet door de consument is veroorzaakt. Binnen deze termijn heb je recht op een gratis reparatie, of een nieuw product (indien reparatie niet meer mogelijk is). Accu's vormen een uitzondering. Daar geven we 6 maanden garantie op. Wil je gebruik maken van onze garantie, neem dan contact met ons op, dan lossen wij dat op.

Fabrieksgarantie

Onze fabrikanten geven in veel gevallen extra garantie omdat zij instaan voor hun producten. Deze garantie is niet wettelijk geregeld. Dat betekent dat wij in overleg met de fabrikant zelf mogen bepalen hoe uitgebreid deze garantie is en welke voorwaarden eraan verbonden zijn. Uiteraard zullen wij ons zoveel als mogelijk inspannen om jouw garantieaanvraag naar wens te laten verlopen.

Hoe werkt het?

Stuur ons een e-mail met je klacht en aankoopgegevens. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om de klacht door te nemen. Bijna alle klachten kunnen door onze deskundige service-afdeling opgelost worden. Is reparatie echt niet mogelijk, dan kan het product omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. In sommige gevallen dient het product naar onze service-afdeling opgestuurd te worden. Bewaar dus altijd de originele doos. Klachten worden binnen 1-4 werkdagen opgelost zodat je kindje weer volop kan spelen met zijn/haar speelgoed.

Defecte producten

Niets is vervelender dan een defect product. Heb je een product dat defect is, neem dan altijd per e-mail contact op met onze klantenservice. Hierdoor beschikken wij direct over alle gegevens en kunnen je klacht dus ook sneller en effectiever behandelen.

Product defect bij ontvangst

Heb je een product van ons ontvangen dat defect is of niet goed werkt? Stuur een mail en omschrijf het defect zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeld daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede je bestelnummer. Of nog handiger, reply op uw bestelbevestiging. Zodoende kunnen wij jouw klacht beter en efficiënter behandelen. Je kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Je klacht zal doorgaans binnen 1-4 werkdagen opgelost worden.

Product defect geraakt

Mocht er om andere redenen een product defect raken, neem gerust per e-mail contact met ons op. Wij zullen je altijd helpen.